Результати роботи «Центру надання адміністративних послуг» Чаплинської селищної ради за 12 місяців 2021 року

Дата: 18.01.2022 08:18
Кількість переглядів: 518

Протягом дванадцяти місяців 2021 року відділом «Центр надання адміністративних послуг» Чаплинської селищної ради, разом з віддаленими робочими місцями в старостинських округах та у сервісній зоні на КПВВ «Каланчак», обслуговано 21550 громадян: ЦНАП Чаплинка – 15534, ВРМ с. Червона Поляна – 592, ВРМ с.Магдалинівка – 690, ВРМ с. Скадовка – 699, ВРМ с. Першокостянтинівка –  592, ВРМ с. Балтазарівка – 783, ВРМ с. Кучерявоволодимирівка – 491, ВРМ с. Преображенка – 809, ВРМ на КПВВ «Каланчак» - 1360.

За звітний період під час особистого звернення громадян, а також за допомогою електронної пошти та телефону  надано 19320 консультацій.

З початку року до місцевого спрямовано 1 452729,0 гривень, сплачених за надання адміністративних послуг та оплату державного мита.

З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям громади. Так, низка видів послуг надаються мешканцям області та громадянам і субєктам господарювання, місце реєстрації яких зареєстровано на території непідконтрольній Україні, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна та оформлення паспортних документів.

Протягом року надано 2893 паспортних послуг, з яких: 1168 оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон, 1116 – оформлення паспорту громадяни України у формі картки та 342 – послуги вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45- річного віку. 1360 з них надано через віддалене робоче місце в сервісній зоні КПВВ «Каланчак».

За дванадцять місяців 2021 року проведено 1697 послуг державної реєстрації, з яких: 205 – надання інформації з реєстрів, державним реєстратором проведено 1233 реєстрації нерухомого майна та 228 реєстрацій юридичних осіб. Також за звітний період до Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) з питання реалізації державної політики у сфері державної реєстрації громадських об’єднань із статусом юридичної особи звернулося за реєстрацією і внесенням змін до відомостей 31 суб’єкт (громадські організації).

За звітний період надано 3648 послуг у сфері Держгеокадастру. З них: 943 – надано витягів ДЗК працівниками ЦНАП, 339 звернень направлено до відділу Держгеокадастру. Одним із основних напрямків розвитку ЦНАПу є впровадження та замовлення послуг онлайн. У приміщенні ЦНАПу здійснюється видача витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку та витягів з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки шляхом замовлення їх через онлайн-сервіс Держгеокадастру України. Чисельність громадян, які користуються послугами «електронного сервісу» постійно збільшується, так протягом року було видано 2366 результатів послуг, які суб’єкти звернення замовили онлайн.

На підставі узгодженого рішення між Чаплинською селищною радою та Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГЦС МВС) щодо організації співробітництва у сфері надання адміністративних послуг, що надаються територіальними органами з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ через відділ «Центр надання адміністративних послуг» підключено та в грудні налаштовано на роботу дане робоче місце. Адміністратори пройшли відповідне навчання,  у ЦНАПі є необхідне сучасне обладнання для обслуговування громадян, що дозволяє приймати та опрацьовувати документи найпоширеніших сервісних послуг МВС, серед яких обмін водійського посвідчення та реєстрація нового транспортного засобу (без огляду експерта).

За допомогою робочої станції з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчення водія здійснено обмін 4 водійських посвідчень (без складання іспиту).

За звітний період надано 10807 послуг місцевого значення: 687 – реєстрація місця проживання, 503 - зняття з реєстрації місця проживання, 1643 – довідки про місце реєстрації, 69 – довідки про зняття, 211 – акти обстеження. Видано 5485 довідок різного характеру та прийнято 2209 пакетів документів, які направлено на розгляд виконавчого комітету або сесії ради.

 Впроваджено програмний комплекс «Інформаційна система «Соціальна громада». Адміністратори ЦНАПу та уповноважені особи старостинських округів отримали відповідні електронні підписи та зареєстровані в інформаційній системі. Протягом року оформлено 2501 послугу соціального характеру, в тому числі за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада».

Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адміністративних послуг. Рішенням сесії Чаплинської селищної ради від 17 грудня 2021 року № 372 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Чаплинської селищної ради у новій редакції» затверджено новий Перелік послуг. У ЦНАПі можна отримати 265 різних адміністративних послуг з 10 напрямків: 1 – реєстрація/зняття з реєстрації мешканців, 2 – паспортні послуги, 3 – реєстрація нерухомості, 4 – реєстрація юридичних осіб, 5 – земельні питання, 6 – послуги місцевого значення, 7 – послуги соціального характеру, 8 – послуги РАЦС, 9 – надання відомостей з Державного земельного кадастру, 10 – послуги сервісних центрів МВС.

На початку року в Центрі надання адміністративних послуг встановлено електронну чергу. Електронна черга – це програмно-апаратний комплекс, який вирішує проблему розподілу відвідувачів за типом питань та кількості часу перебування в черзі, створюючи комфортні умови для очікування. З компанією, яка займається налагодженням цього сервісу, заключено відповідну угоду.

При вході в приміщення ЦНАП встановлено інформаційний термінал електронної черги для реєстрації відвідувачів. Перш ніж отримати необхідну послугу, відвідувач вибирає на сенсорному терміналі відповідний пункт меню, реєструється в черзі та отримує талон з номером черги. Отримавши талон, клієнт очікує своєї черги, спостерігаючи за інформаційним табло, на якому відображена інформація про поточного клієнта та номер обслуговуючого співробітника. Оновлена інформація супроводжується звуковим сигналом про обслуговування.

За допомогою терміналу можна не лише зареєструватися на отримання послуг на тиждень вперед, але і оцінити роботу адміністраторів та Центру вцілому, а також оплатити всі послуги не лише готівкою, але й банківською карткою.

Онлайн запис можна здійснити на офіційному сайті селищної ради у розділі «Центр надання адміністративних послуг» - Електронна черга, а також на сайті Херсонської обласної адміністрації.

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

Робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2021 рік. Протягом звітного періоду в оцінці роботи Центру взяло участь 580 відвідувачів. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 577 відвідувачів, негативно – 3 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення процесу надання послуг.

       Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

 

Начальник відділу ЦНАП                                                                    Юлія ГРЕУЛ



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано