Інформація роботи зі зверненнями громадян по Чаплинській селищній раді за І півріччя 2019 рік
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами та скаргами громадян, Чаплинською селищною радою проводиться робота щодо поліпшення ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами у своїх зверненнях.
Обов’язки по роботі зі зверненнями громадян у Чаплинській селищній раді покладені на фахівця по роботі зі зверненнями громадян.
Протягом І півріччя 2019 року до Чаплинської селищної ради надійшло 27 звернень громадян.
На особистому прийомі прийнято 3 особи, надійшло поштою 0 звернень.
Голова, заступники селищного голови в повсякденній роботі чітко дотримуються графіків прийому громадян, які затверджені розпорядженням голови від 07 листопада 2018 року № 192/Р «Про організацію проведення особистого прийому громадян посадовими особами селищної ради». Селищний голова – перший вівторок та третя субота з 08.00 до 17.00; секретар селищної ради – понеділок, вівторок – 8.00 до 12.00; заступник селищного голови з гуманітарних питань – понеділок, середа з 08.00 до 17.00; заступник селищного голови з виконавчої роботи – четвер, п’ятниця з 08.00 до 17.00.
Із загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради, основна частина складає питання аграрної політики та земельних відносин – 8; комунального господарства – 6; надання житла особам, які не перебувають на обліку – 1; підвіз дітей до навчального закладу – 1; забезпечення громадян технічними засобами реабілітації – 1, автобусне сполучення з обласним центром – 2, використання поліетиленової продукції в торгових мережах - 1 та інші.
Станом на 01 липня 2019 року по заявах громадян здійснюється виїзд за місцем проживання особи або здійснення заходу, проводяться обстеження, при необхідності складаються акти обстеження, надається консультація громадянам, проводяться бесіди, попереджувальна та роз’яснювальна робота.
Виконком Чаплинської селищної ради постійно працює над удосконаленням форм і методів роботи із зверненнями громадян. В цілях правильної організації роботи, що сприяє оперативному вирішенню питань та вивченню громадської думки в Чаплинській селищній раді розпорядженням голови 07 листопада 2018 року № 192/Р запроваджено “Пряму телефонну лінію” по телефону 2-15-41 кожну останню п’ятницю місяця з 8.00 до 12.00 години. Протягом 1 півріччя 2019 року звернення на «Пряму телефонну лінію» не надходили.
В селищній раді здійснюється прийом звернень громадян через Web - портал, де мешканці мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення, в розділі «Контакти» та «Посадові особи». Протягом І півріччя 2019 року надійшло 1 звернення щодо використання поліетиленової продукції в торгових мережах Чаплинки.
Інформаційний стенд розташований на І поверсі селищної ради, на якому розміщено нормативно-правові документи (підтримуються в актуальному стані), щодо конституційних прав громадян на звернення.
Всі заяви, скарги, пропозиції громадян, які не потребують фінансового забезпечення, вирішуються своєчасно.
Селищною радою здійснюється постійний контроль за дотриманням чинного законодавства при розгляді звернень громадян, в тому числі за забезпеченням своєчасного і якісного розгляду звернень та наданням письмових відповідей заявникам у встановлені терміни.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2019 року публікуються на офіційному Web – сайті селищної ради.