Чаплинська державна податкова інспекція Новокаховського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує

Дата: 06.05.2019 09:06
Кількість переглядів: 287

  • простили борг в 2018 році – задекларуйте доходи!

         Чаплинська державна податкова інспекція Новокаховського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомляє, що відповідно до підпункту 164.2.17 ст. 164 Податкового кодексу (далі ПКУ) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо.

         Таким доходом, зокрема є основна сума боргу (кредиту) платника податку, прощена (анульована) кредитором за його самостійним рішенням, не пов'язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року ( в 2018 році – 930 грн.75 коп.).

         За нормами ПКУ громадяни, яким у 2018 році  банк простив (анулював) борг по кредиту у сумі понад 930,75  грн.,  зобов’язані подати податкову   декларацію про майновий стан і доходи до податкової інспекції за місцем реєстрації та самостійно сплатити податок на  доходи фізичних осіб за ставкою 18 відс. і військовий збір за ставкою 1,5 відсотки.

         Термін подання декларації - до 2 травня 2019р. включно. Сплатити податкові зобов’язання слід до 1 серпня 2019р.

         Одночасно, повідомляємо, що за кредитом, отриманим на придбання житла (іпотечний кредит), платник податку має право на розстрочення податкового  зобов’язання терміном протягом 3-х років. Для  цього разом з декларацією  слід подати  заяву  в довільній формі, що містить  фактичні дані про суму прощеного  (анульованого) боргу (кредиту), підтверджену відповідними документами кредитора, та коротке пояснення обставин, що  призвели до необхідності здійснення розстрочення.

         Нагадуємо, що консультації, роз’яснення з питань декларування доходів, в тому числі у вигляді суми прощеного (анульованого) боргу (кредиту),  можна отримати в Центрі обслуговування платників податків Чаплинськоої державної податкової інспекції Новокаховського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Шановні громадяни, зверніть увагу!

         Останній день подання декларації про майновий стан і доходи за 2018 рік (далі – декларація) платниками податків, які відповідно до Податкового кодексу України зобов’язані її подати, – 2 травня 2019 року.

         Нагадаємо, декларацію платники можуть подати за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів:

         - особисто або уповноваженою на це особою;

         - надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення, але не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання декларації;

         - засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог щодо електронного документообігу (не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк).

         Також, громадяни, які мають право на податкову знижку за результатами 2018 року – можуть подати декларацію до 31 грудня 2019 включно.

         При заповненні декларації користуйтеся Інструкцією щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 02 жовтня 2015 року № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи».

         Більше про декларування доходів громадян можна дізнатися в банері «Деклараційна кампанія 2019», який розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС.

 

  • електронні довірчі послуги

         Чаплинська державна податкова інспекція Ново каховського управління ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі  інформує.

         ДФС України повідомила, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС  (далі – АЦСК ІДД ДФС) для отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП). При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася для отриманням ЕДП, здійснюється за умови її особистої присутності.

         Звертаємо увагу, що строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД ДФС, становить два роки з моменту їх формування.

         Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua/r_kor), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

         Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) у розділі «Пункти обслуговування».

         Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/375484.html

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь