В Чаплинській селищній раді 31 жовтня 2018 року презентовано план удосконалення послуги Водопостачання на 2018 – 2022 рр.

Дата: 31.10.2018 15:43
Кількість переглядів: 644

"Вода, у тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуються, не знаючи, що ти таке насправді.
Не можна сказати, що ти є необхідною  для життя: ти — саме життя. 
Ти наповнюєш нас радістю, і це неможливо пояснити нашими почуттями".

                                                        (А. Сент-Екзюпері)

 

     У рамках роботи над Стратегією, як елемент діагностики, проведено дослідження за допомогою анкетування умов життя та якості публічних послуг у громаді. Дослідження насамперед стосувалося: чинників, що впливають на якість життя мешканців і мешканок, послуг, що надаються установами органу місцевого самоврядування. Запитання, які були в анкеті, стосувалися загальної оцінки і не передбачали детального аналізу різних аспектів діяльності органу місцевого самоврядування та його дій. Таким чином, результати дослідження представляють узагальнену, оглядову думку мешканців і мешканок про умови життя в громаді. Проте мешканці незадоволені з функціонування системи каналізації та відсутності можливості сортування твердих побутових відходів. Мешканці визначили найголовнішою, найпріоритетнішою сферою діяльності органу місцевого самоврядування, якій має приділятися особлива увага - водопостачання.

     Саме тому було прийнято рішення розробити План покращення надання послуги з водопостачання в Чаплинській ОТГ, аби вирішити нагальну проблему громадян та створити передумови для економічного розвитку території.

     Цей документ є стратегією досягнення належного рівня водозабезпечення. Це результат спільних зусиль та бачення єдиного вектору розвитку громади, метою якого є забезпечення комфортних умов проживання для наших мешканців.

     Послуга водопостачання в Чаплинської ОТГ визначена як пріоритетна, що підтверджується результатами соціологічного опитування населення, обговореннями та є зазначеною в Стратегії Розвитку Чаплинської ОТГ.

     Найгострішими проблемами послуги водопостачання є зношена інфраструктура, низька якість води, збитковість підприємств, обмежений режим подачі води, з чого слідує невдоволеність населення якістю надання послуги, втрата та відсутність даних системи водопостачання в 13 населених пунктах ОТГ спричиняють проблеми в адмінструванні та управлінні послугою.

          План удосконалення послуги (SDIP) – це всеохоплюючий інструмент для управління та удосконалення послуги шляхом визначення послідовних зв’язків між громадянами та органами місцевої влади/ постачальниками послуги.

План удосконалення послуги водопостачання Чаплинської ОТГ, розроблений за підтримки Агентства міжнародного розвитку США за участю «Global Communities» та програмою DOBRE  «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність».

Фото без опису



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора