В Чаплинській селищній раді 31 жовтня 2018 року презентовано план удосконалення послуги Водопостачання на 2018 – 2022 рр.

Дата: 31.10.2018 15:43
Кількість переглядів: 598

"Вода, у тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуються, не знаючи, що ти таке насправді.
Не можна сказати, що ти є необхідною  для життя: ти — саме життя. 
Ти наповнюєш нас радістю, і це неможливо пояснити нашими почуттями".

                                                        (А. Сент-Екзюпері)

 

     У рамках роботи над Стратегією, як елемент діагностики, проведено дослідження за допомогою анкетування умов життя та якості публічних послуг у громаді. Дослідження насамперед стосувалося: чинників, що впливають на якість життя мешканців і мешканок, послуг, що надаються установами органу місцевого самоврядування. Запитання, які були в анкеті, стосувалися загальної оцінки і не передбачали детального аналізу різних аспектів діяльності органу місцевого самоврядування та його дій. Таким чином, результати дослідження представляють узагальнену, оглядову думку мешканців і мешканок про умови життя в громаді. Проте мешканці незадоволені з функціонування системи каналізації та відсутності можливості сортування твердих побутових відходів. Мешканці визначили найголовнішою, найпріоритетнішою сферою діяльності органу місцевого самоврядування, якій має приділятися особлива увага - водопостачання.

     Саме тому було прийнято рішення розробити План покращення надання послуги з водопостачання в Чаплинській ОТГ, аби вирішити нагальну проблему громадян та створити передумови для економічного розвитку території.

     Цей документ є стратегією досягнення належного рівня водозабезпечення. Це результат спільних зусиль та бачення єдиного вектору розвитку громади, метою якого є забезпечення комфортних умов проживання для наших мешканців.

     Послуга водопостачання в Чаплинської ОТГ визначена як пріоритетна, що підтверджується результатами соціологічного опитування населення, обговореннями та є зазначеною в Стратегії Розвитку Чаплинської ОТГ.

     Найгострішими проблемами послуги водопостачання є зношена інфраструктура, низька якість води, збитковість підприємств, обмежений режим подачі води, з чого слідує невдоволеність населення якістю надання послуги, втрата та відсутність даних системи водопостачання в 13 населених пунктах ОТГ спричиняють проблеми в адмінструванні та управлінні послугою.

          План удосконалення послуги (SDIP) – це всеохоплюючий інструмент для управління та удосконалення послуги шляхом визначення послідовних зв’язків між громадянами та органами місцевої влади/ постачальниками послуги.

План удосконалення послуги водопостачання Чаплинської ОТГ, розроблений за підтримки Агентства міжнародного розвитку США за участю «Global Communities» та програмою DOBRE  «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність».



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора