A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Чаплинська громада
Херсонська область, Чаплинський район

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян

 

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян
в Чаплинській селищній раді

 

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в селищній раді.

2. Особистий прийом громадян проводиться згідно з затвердженим графіком посадовими особами селищної ради в установленому порядку відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян».

3. Особистий прийом громадян проводиться посадовими особами селищної ради згідно із затвердженим графіком в установлені дні з 9-00 до            17-00 год. у приміщенні селищної ради, що знаходиться за адресою:                           смт Чаплинка, вул. Паркова, 40.

         4. Прийом громадян здійснюється в порядку черговості.

 Прийом громадян, яким присвоєно звання Героя України, нагороджених орденом Героїв  Небесної  Сотні, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників бойових дій проводиться першочергово.

5. Інформація про Порядок і графік особистого прийому громадян посадовими особами селищної ради розміщується на офіційному веб-сайті селищної ради та на інформаційному стенді в приміщенні селищної ради.

6. Особистий прийом громадян розпочинається із визначення прізвища, імені та по батькові особи, місця реєстрації, соціального статусу, змісту порушеного питання та фактів звернення до посадової особи. Здійснюється запис у журналі обліку особистого прийому громадян.

Не допускається з’ясування даних про особу громадянина, які не відносяться до  змісту  звернення.

         Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані цією особою.

         7. За бажанням громадянина забезпечується конфіденційність особистого прийому.

Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні як  їх представники,  повноваження яких оформлені в установленому порядку, так і особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (за бажанням останніх).   

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

         8. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, воно розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

Подане громадянином на особистому прийомі звернення розглядається у порядку, встановленому чинним законодавством.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.

9. Якщо у зверненні порушуються питання , розв’язання яких не входить до компетенції селищної ради, громадянину дається роз’яснення, куди йому слід звернутися.

10. Звернення громадян на особистому прийомі реєструється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

 

 

 

                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь