Новий вартісний критерій для визначення основних засобів

Дата: 22.10.2020 16:56
Кількість переглядів: 464

Новий вартісний критерій для визначення основних засобів

         Нагадуємо: з 23.05.2020 набрав чинності Закон України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві», основні положення якого набрали чинності з 23.05.2020, а для окремих положень термін набрання чинності визначений з 01.07.2020 та 01.01.2021 року.

         Пропонуємо ознайомитися зі змінами:

Фото без опису

 

Надійність бізнес-партнера можна перевірити онлайн

         Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує платникам податків про можливість використання електронного сервісу «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

         Для того, щоб перевірити надійність ділових партнерів, можна скористатись електронним сервісом «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який  функціонує на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/businesspartner.

         Для перевірки інформації щодо наявності податкового боргу у контрагента - платника податків необхідно ввести його код ЄДРПОУ або точну назву. Система здійснить пошук по низці баз даних, доступних для публічного використання, і повідомить про результати пошуку.

         Оновлення інформації на вебпорталі щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (наявність заборгованості) відбувається щодня, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня. Крім того, щомісяця на офіційному вебпорталі ДПС оприлюднюється інформація про платників податків, які мають податковий борг.

         Нагадаємо: для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий електронний кабінет. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:  https://cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС.

Чи необхідно скасовувати апаратний РРО та реєструвати програмний?

         Законодавчо не встановлено обмежень щодо використання суб'єктом господарювання наряду з апаратним програмного РРО.

         Суб'єкт господарювання самостійно, виходячи з власних потреб, обирає вид РРО (програмний та/або апаратний) засобами якого має намір здійснювати реєстрацію розрахункових операцій. У разі, якщо суб'єкт господарювання приймає рішення використовувати програмний РРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати.

 

Про набрання чинності наказу Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах»

 

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомляє, що 16.10.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 02.10.2020 за         № 969/35252 (далі - Наказ).

Зазначеним Наказом затверджується:

порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах;

порядок приймання, попереднього опрацювання та реєстрації вхідних документів (порядок формування складової частини вхідного реєстраційного індексу документа (пункт 10 розділу II Наказу) за зверненнями громадян та надсилання вихідних документів заявникам, оформлення реквізитів вихідного документа (порядок формування складової частини вихідного реєстраційного індексу документа (пункт 5 розділу VI Наказу);

порядок та строки розгляду звернень громадян;

механізм формування справ та зберігання матеріалів за зверненнями громадян;

         порядок організації особистого прийому громадян.

Таблиця даних платника: правила заповнення

         Ексклюзивно для бізнес - спільноти та підприємців Херсонщини!     Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі запрошує платників податків до участі в онлайн-вебінарі з питань заповнення таблиці даних платника.

         У прямому ефірі - 23 жовтня о 10 год. 00 хв. Наш головний спікер: заступник начальника Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Наталія НЕВДАХ.

         Дізнайтеся деталі про алгоритм заповнення таблиці даних платника ПДВ.

         На вас чекає:

         - відкритий та професійний діалог;

         - коментарі та аналіз типових помилок під час складання таблиць;

         - індивідуальні консультації.

         Долучайтеся до прямої трансляції на офіційній сторінці  Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та       м. Севастополі у Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/tax.kherson.crimea.sevastopol

 

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано