Приймання звернень громадян, які користуються жестовою мовою.

Дата: 13.04.2018 16:50
Кількість переглядів: 656

У тестовому режимі Урядовий контактний центр прийматиме звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

Графік роботи:

у робочі дні з 9:00 до 18:00,

у п’ятницю з 9:00 до 16:45.

переглянути інформацію на сайті Урядового контактного центру


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано